Témaindító hozzászólás
|
2008.09.25. 09:16 - |
Érkezett a szerkesztőségünkbe egy levél, melyben Zoltán azt kérdezi tőlünk, hogy a magyar TV ben miért feltűnően sok a kölcsönt és hitelt ajánló pénzintézetek reklámja. Írja, hogy jóformán már a Teletext nyitóképernyőjén is egy pénzintézet ajánlja, hogy akár házhoz is viszi a pénzt, csak kérni kell.
Kedves Zoltán!
Az Ön észrevétele helyes. Hazánkban valóban sokkal több a hitelt ajánló reklámok száma mint más nyugatabbra fekvő országokban. Ennek az oka nagyon egyszerű. Kölcsönt adni, búsás kamattal, nagyon jól jövedelmez. Hülyék lennének a bankok, hogyha nem használnák ki ezt a lehetőséget A probléma nem itt van. Sajnos az átlagos magyar polgárnak, sokkal nagyobb az igénye mint az anyagi lehetősége. És ezt lovagolják meg a pénzintézetek. Az emberek állandó stresszben élnek, amelynek az enyhítésére lehetőségeiken felül költekeznek. Ezzel próbálnak enyhíteni a mindennapi küszködésen. Annak ellenére, hogy egyre több embernek vannak megélhetési problémái, még se tudnak lemondani egy kis luxus vakációról, vagy felső kategóriás mobil kütyüről, még akkor se ha majd hosszú éveken keresztül fogják majd visszafizetni. Az a tulajdonság, hogy a vágyainkat tesszük előbbre tipikusan a gyerekekre jellemző. Akinek van gyereke, az tudja mit jelent. Tehát, kedves Zoltán, amíg nem változik ez a tendencia illetve a jogszabályozása addig ez a vásárlási bolemiához köthető hitelt ajánló reklámtípus nem fog csökkeni.
Üdvözlettel:
Mas-kepp szerkesztősége |
[1-1]
Érkezett a szerkesztőségünkbe egy levél, melyben Zoltán azt kérdezi tőlünk, hogy a magyar TV ben miért feltűnően sok a kölcsönt és hitelt ajánló pénzintézetek reklámja. Írja, hogy jóformán már a Teletext nyitóképernyőjén is egy pénzintézet ajánlja, hogy akár házhoz is viszi a pénzt, csak kérni kell.
Kedves Zoltán!
Az Ön észrevétele helyes. Hazánkban valóban sokkal több a hitelt ajánló reklámok száma mint más nyugatabbra fekvő országokban. Ennek az oka nagyon egyszerű. Kölcsönt adni, búsás kamattal, nagyon jól jövedelmez. Hülyék lennének a bankok, hogyha nem használnák ki ezt a lehetőséget A probléma nem itt van. Sajnos az átlagos magyar polgárnak, sokkal nagyobb az igénye mint az anyagi lehetősége. És ezt lovagolják meg a pénzintézetek. Az emberek állandó stresszben élnek, amelynek az enyhítésére lehetőségeiken felül költekeznek. Ezzel próbálnak enyhíteni a mindennapi küszködésen. Annak ellenére, hogy egyre több embernek vannak megélhetési problémái, még se tudnak lemondani egy kis luxus vakációról, vagy felső kategóriás mobil kütyüről, még akkor se ha majd hosszú éveken keresztül fogják majd visszafizetni. Az a tulajdonság, hogy a vágyainkat tesszük előbbre tipikusan a gyerekekre jellemző. Akinek van gyereke, az tudja mit jelent. Tehát, kedves Zoltán, amíg nem változik ez a tendencia illetve a jogszabályozása addig ez a vásárlási bolemiához köthető hitelt ajánló reklámtípus nem fog csökkeni.
Üdvözlettel:
Mas-kepp szerkesztősége |
|