Témaindító hozzászólás
|
2008.08.05. 10:21 - |
http://nol.hu/cikk/502393/ (link a cikkhez)
"A lustaságra mennek. A hiszékeny vásárló is tehet arról, ha a telemarketing szerencsevadászai sikerrel járnak"
Már a címből is érződik, hogy a cikk írója rossz véleménnyel van a telemarketinges „szerencsevadászok”-ról . Úgy állítja be őket mintha a többségük kizárólag a tájékozatlan emberek pénzére utazna, és figyelmen kívül hagyja, hogy nem az értékesítés módszere dönti el , hogy az adott ajánlat az ügyfél átverésére épül illetve egy korrekt szolgáltatást vagy terméket kínál fel, hanem kizárólag az eladó egyéni erkölcsi tartásán múlik. Manapság nagyon sok embert átvernek hagyományos boltokban is, ahol vagy az eladott termék illetve szolgáltatás nem lett megfelelően ismertetve, vagy az árkialakítás felárt tartalmaz.. Jelen esetben a Telemarketing csak a kommunikációs technológiák robbanásszerű fejlődésének köszönhető úgynevezett direkt értékesítési eszköz. Tehát lehet jól is meg rosszul is használni. Mas-kepp oldalról nézve, a leglényegesebb dolog még mindig az, hogy mielőtt megvásárolnánk egy terméket illetve szolgáltatást, döntsük el,- lehetőleg nem az eladó előtt,- hogy valóban szükségünk van rá vagy sem. |
[1-1]
http://nol.hu/cikk/502393/ (link a cikkhez)
"A lustaságra mennek. A hiszékeny vásárló is tehet arról, ha a telemarketing szerencsevadászai sikerrel járnak"
Már a címből is érződik, hogy a cikk írója rossz véleménnyel van a telemarketinges „szerencsevadászok”-ról . Úgy állítja be őket mintha a többségük kizárólag a tájékozatlan emberek pénzére utazna, és figyelmen kívül hagyja, hogy nem az értékesítés módszere dönti el , hogy az adott ajánlat az ügyfél átverésére épül illetve egy korrekt szolgáltatást vagy terméket kínál fel, hanem kizárólag az eladó egyéni erkölcsi tartásán múlik. Manapság nagyon sok embert átvernek hagyományos boltokban is, ahol vagy az eladott termék illetve szolgáltatás nem lett megfelelően ismertetve, vagy az árkialakítás felárt tartalmaz.. Jelen esetben a Telemarketing csak a kommunikációs technológiák robbanásszerű fejlődésének köszönhető úgynevezett direkt értékesítési eszköz. Tehát lehet jól is meg rosszul is használni. Mas-kepp oldalról nézve, a leglényegesebb dolog még mindig az, hogy mielőtt megvásárolnánk egy terméket illetve szolgáltatást, döntsük el,- lehetőleg nem az eladó előtt,- hogy valóban szükségünk van rá vagy sem. |
|